Buni
Sunt foarte multumita de produsele achizitionate! Recomand tuturor interesați de aceste parfumuri barbatesti! 👍
În locul mănușiloe de culoare neagra care apar în poza am primit albe!
Produsele comercializate de catre Inovamarket.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor (OUG 140/2021 cu modificarile ulterioare). Clientul are la dispoziție 48 de ore pentru a informa echipa Inovamarket despre posibilele incidente. Produsele sunt ambalate in ambalajele originale si provin direct de la producator sau din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Termenul de garantie este de 24 luni pentru persoanele fizice si de 12 luni pentru persoanele juridice.
Produsele care sunt insotite de certificatul de garantie al producatorului in original nu se aduc in service-ul nostru, ci se predau numai retelelor de service autorizat ale producatorului. Pierderea certificatului de garantie atrage dupa sine si pierderea garantiei. In acest caz costul transportului tur-retur al produselor la/de la service este suportat de catre client.
Produsele care nu vin insotie de certificatul de garantie al producatorului au validata garantia in baza facturii emise.
Solutionarea produselor trimise pentru garantie se face prin urmatoarele modalitati: repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect (in cazul in care produsul nu poate fi reparat sau inlocuit, contul clientului va fi creditat cu valoarea acestuia la momentul achizitiei).
Termenul de solutionare a garantiei difera in functie de produs, tipul defectiunii, producator/furnizor. Inovamarket depune toate eforturile pentru solutionarea rapida a garantiei, in termen de 15 zile calendaristice. In cazuri exceptionale, din motive care nu tin de magazinul nostru, acest termen poate fi prelungit pana la 30 de zile.
Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.
Ce trebuie să faceți la primirea unui colet?
Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să verificați dacă numărul de colete primite coincide cu numărul celor expediate. Al doilea lucru, să verificați exteriorul fiecărui colet cu multă atenție cu scopul de a găsi indicii că a fost lovit sau manipulat, cum ar fi lovituri, zgârieturi, găuri, cutii în stare proastă, sigilii ale firmelor de curierat sau orice alt semn care să vă facă să bănuiți că marfa ar putea fi deteriorată. Este obligatoriu să semnați în ordinul de livrare al șoferului sau curierului, pe hârtie sau digital (PDA) „COLET VIZIBIL DETERIORAT” dacă aceste semne sunt prezente. Dacă nu bifați un colet ca VIZIBIL DETERIORAT și ulterior prezentați imagini care demonstrează că existau deteriorări vizibile în acesta incidentul va fi refuzat automat.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si factura in baza careia se valideaza garantia. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum:
produsul nu a fost folosit in conformitate cu instructiunile descrise in manualul de utilizare sau pentru scopul pentru care a fost creat; produsul nu a fost folosit cu accesorii sau consumabile originale;
In cazul in care produsul/produsele trimis/trimise in garantie este unul functional si solicitarea nu este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.
Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenele si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.
Multumim și așteptăm cu nerăbdare să vă putem ajuta!